About cute girls,places,from all around the world

14.10.09

Asian Model Tianna-Ta



Dyeve,m-am intors la prima mea iubire de poze cu Asians.Asa ca am postat-o pe fata asta Tianna-Ta,nu stiu de pe unde este si nici nu caut.Oricum nu ma indragostesc de ea orice ai crede.Ideea e ca dupa mecla are origini asiatice.Ce sa fac sa ma crezi ca nu ma indragostesc de pozele mele?Care bineinteles asa le sterg cum le si copiez.Sunt bune blogurile astea ca sunt cica,ca niste jurnale virtuale.Acum cred ca toate postarile ai observat t-i se adreseaza.Sper sa-mi raspunzi ca cei cativa care se uita decat sunt curiosi sa fie ele in poze cat mai dezbracate.Ok,so long pe o data ulterioara.





4 comentarii:

Unknown said...

mey, ce sa-ti spun..?..Nu stiu unde le gasesti pe fetele astea..dar, daca mie ca femeie imi plac..ce sa mai spun despre saracii barbati..?..smiles..Ii inteleg si pe ei..clar..Ochii vad..inima cere..acum aia cu constiinta..ce sa zic..mai, da-o in...incolo..ha ha ha...

Unknown said...

wooowo i really want to stay on your blog you know why cus have hot girls here ............

Laszlo said...

amkhmer from now one only hot girls no more schoolgirls.Finish!Go hot girls!

Laszlo said...

Pt.dyeve:hmm stiu eu unde le gasesc?Oricum fani din Cambodgia,unde nu prea sunt reviste sunt entuziasmati.Asa ca le dau zilnic fete fierbinti si tie ti cer parerea ca deja esti ca o mami pt.mine.Aici nu ma refeream la varsta!!!


Designed by
Blog Need Money | Distributed Deluxe Templates